Hoor je ons dit ook graag eens vertellen?
Wij luisteren altijd eerst naar jouw plannen.
Vóór de opstart
Voorbereiding is het halve werk, en dat is misschien nog meer het geval bij renovaties en bouwprojecten. Nog voor de eerste aannemer aan de slag gaat, hebben we al heel wat taken vervuld. Zo weet je ook meteen waar je aan begint.
- Opmaken en/of beoordelen en optimaliseren van de ontwerpplannen
- Opvolgen van vergunningsdossiers
- Opstellen van lastenboeken
- Opvragen en vergelijken van offertes
- Advies en begeleiding bij materiaalkeuzes
- Selectie van kwalitatieve aannemers
- Verwerken van aanpassingen in finale offerte
Tijdens de werken
Tijdens de uitvoering verdwijnen we allerminst van het toneel. Integendeel, we zijn alomtegenwoordig. We hebben dan ook partners voor elk onderdeel van de werken: van de ruwbouw over de elektriciteit, het sanitair, de gevelafwerking, de keuken, het binnenschrijnwerk en de ventilatie tot zelfs de verlichting, de gordijnen of de tuinaanleg.
- Werfvergaderingen met aannemers
- Coördinatie tussen verschillende aannemers
- Opvolging en kwaliteitscontrole van uitgevoerde werken
- Oplossingen aandragen bij ad hoc vragen
- Bewaking van budget en timing
Na de werken
Wanneer de werken voltooid zijn en je in de woning kan trekken, organiseren wij de voorlopige oplevering. Moeten bepaalde zaken dan nog in orde gebracht worden? Wij maken er een erezaak van om ook punten op te volgen zodat je het resultaat krijgt waarvoor je betaald hebt.
- Voorlopige oplevering samen met de klant
- Opvolging van de uit te voeren verbeteringen
- Blijvend advies na het einde van de werken. Eens klant, altijd klant...